BamBam(뱀뱀) - riBBon (Music Bank) | KBS WORLD TV 210618

ความคิดเห็น

  • the ending fairy >>>

  • Skkkrt skkkrt🐥💚

  • How je can sing and dance live in the same time this my boy bambam i am so proud 💚🐥

  • being rapper and now vocalist ??? OMG HE SO POWERFUL

  • awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww thi is cuteeeeeeeee

  • That meme at the end though😂

  • I love you BB

  • perfect ❤❤❤❤❤❤

  • You

  • Love

  • i love this song and i cant stop singing it :(

  • i think they need a better cameraman to record such a masterpiece

  • The last moment is killing me 💜💜💜💙💙💙

  • Bambams been watching to many tiktoks😩👆🏽

  • Khabne

  • HES SO CUTE AT THE END HE DID WHAT KHABY DOES💀🌸

  • This song is just sooo gooodddd and he is such a goood performer … everything is spot on … like 10/10

  • Wow I am amazed by how he managed to constantly sing and dance the whole time with full screen time on him

  • Wow esta canción me encanta,siempre la paró escuchando TE AMO BAMBAM!!!!

  • شوفوا اخر شي يقلد مين 😭😭

  • You always said you can't do aegyo, you're not aegyo person but what is that huh? All about ribbon is cute thing🤣💝🙆🏻‍♀️

  • That Khabby Lame ending though Bambam🤩!! Killed it with that one🔥🔥

  • This guy dances and sings to the whole song and he still managed to deliver a great performance! Hes really working hard he deserves the love:)

  • BamBam!!

  • Kahit araw araw ko patu pakingan,di talaga ako masasawa!Ilybb❤

  • He even copied the meme guy at the end 😂

  • Pls BAMBAM FIRST WIN

  • Aghase streem

  • Love you

  • BamBam miss you

  • Before he debut sololist,he is got7 member his vocal nobody hear he can more line.but when he debut for sololist,his vocal is best for main vocalist but jyp boss don't listen more his vocal than he dancing .

  • The ending !! Hahaha

  • 🎀🎀🎀🎀💜💚

  • BamBam continue to prove he's an all-rounder! a rapper, a vocalist, a dancer, a visual, a composer, a producer!

  • نفسي اعرف وش اكتب حتى تجيني الكاميرا مركزه على بام بام بس😭😭؟؟ اللي بيعرفو بليز قولو لي

    • كتبي Fancam bambam وبعدين اسم الأغنية

  • Love you

  • BamBam miss you

  • Aghase streem and voting for bambam in idol champions

  • 2:29-2:32 thankyou so much cameraman we definitely needed a closeup on bambam's jeans and shoes 🙂

    • Lol Maybe he likes it

  • ბემ ბემი საუკეთესო ❤❤❤❤

  • This song is SOOOOOO BAMBAM!!! HAHAH

  • 😃💚🎀🎁

  • น่ารักทุกชุด กรี๊ดดดดดดดดด

  • whose that one girl backup dancer tho

  • Damnnnn how can this man be so perfect😭

  • The ending lol 😂.. such a cutie.. 💞

  • you did so well Bammie~

  • tiktok pa bambam

  • 0:38 pls the dancer at the back is so funky I need his name

  • Omg the sassy ending

  • BamBam So cute🥰❤️

  • fancam on the girl with black pony tail pls

  • too much tiktok for you bambam XD

  • แบบแบบ. เก่งมาก.

  • Too cute too handle my little one 😳😍

  • Streem and voting for bambam in idol champions

  • 🎀 LOVE BAMBAM 🎀😘 ❤️💛💙💜🧡💚🤍

  • BamBam so cute

  • Love you

  • BamBam so cute

  • Love you bambam

  • this song makes people feels happy ^^

  • 노래를 듣고 널 보고 있을뿐인데 난 왜 웃고있을까.뱀뱀 너는 사람을 행복하게해

  • 🎀🎀🎀🎀

  • he was a rapper... i blame JYP for hiding his ✨t a l e n t✨

  • 💚

  • 👏👏👏😍😍😍

  • 💖💖

  • แบมแบมเก่งมากจ้า💚💚

  • 7명있을때도 빛나고 솔로있을때도 빛이나는 뱀뱀! 항상 응원해

  • This is LIVE. This is GOT7's rapper singing LIVE. I Skrt Skrt ya Bam! Skrt skrt

  • This song is a present to avoid covid-19

  • Bambam i love you

  • So proud of you 🎀BamBam 🎀

  • Cool ~

  • LOVE YOU SO MUCH

  • BamBam.!!!

  • Supporting Bambam solo

  • The choreography looks like so much fun but hard at the same time. Props to Bambam for making it seem like a breeze. 🥺👌

  • كيوت بالاخير صار يقلد ولد التيك توك😭✨

  • 3:17 familiar WAHAHAHAHAHA if you know you know well tiktok is lifer WAHAHAHAHAHAHA

  • Love that choreography. So cute! 🥰🥰

  • He was born for this

  • I can't with BamBam, he's so awesome

  • So handsome boy

  • THIS WAS SO BEAUTIFUL AND FUN AND AMAZING AND CRAZY AND FANTABULOUS.....THIS WAS EPIC!!! I ABSOLUTELY LOVE THE SONG!!! IT IS SO COLORFUL AND FUN!!! I LOVED THE PERFORMANCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I AM SO PROUD OF YOU BAMBAM!! LET'S GO!!!!!!

  • SKRTTTTTT!!!😁😁😁😁

  • His ending😆💞💞

  • He is so cute

  • BamBam is: * Visual 100% *Vocal 100% *Dancer 100% *TikToker 1029283884848488% ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  • BamBam = 100% talento Ame todoooo ^_^

  • The vibes of this song fits him so well ^^

  • Oh my God yes bam bam you are so handsome and fine looking dang wooooo wow I love you and you did great job well done my king you kill it. 😘😍🥰🤍🤍🤍🤍💙💙💙💙💙❤❤❤❤❤❤❤❤♟♟♟☎️🎤🎶💃

  • You got me.

  • So proud of you bambammie 🥰🥰🥰

  • fighting bambam

  • BAMBAM AWESOME AAAA GOT7 SIGN FOREVER

  • TE QUIERO MUCHO BAMBAM ToT

  • 3:16😂

  • I can't imagine the countless stages, interviews, CF's he has to go to Ik this man is exhausted but he still gives us this vibrant bright energy on stage :') You did amazing Bambam but we need to do better to view these performances he worked so hard!