Minecraft: 15+ Summer Build Hacks!

ความคิดเห็น

  • 👏🏽I see it now oh my God is a lot of people

  • Your so good at making pool bro your actually kinda good in. Minecraft or really good

  • You fasted the video when you went on the fast slide also I’m 8 so I can go on the slide lol Ps:I’m not really 8 it’s a fake year old

  • STOP COPIYING ME!

  • Awsome build hacks

  • Wow 👏 😮 is the most beautiful thing ever 😍 and 8 I have to explain to them how 🤔

  • Bro I just found out what Mumbo used

  • WATE PARKO

  • I loved

  • Ok

  • 😨

  • ,

  • BBlocks is really creative.

  • I'll subscribe to you ONLY IF someone can tell me the song!

  • Hai teacher

    • You are smart

  • Love frm BDlike😑

  • Nice

  • i made the 1 meter diving board my own style:]:]

  • 😎 cool

  • Super

  • "Sell anything you want here!" Me: drugs who wants drugs! That was a joke stay away from drugs kids

    • Alcoholics: Ur entire stock Please. Kids: *HAvE MERcY*

    • Haha

  • It looks good.

  • Bhot osm

  • Orales

  • I love that 😇💓❤💙💗💖💕❣💟💞💝

  • whait how does a shovel break the stone block?😳

    • his in creative

  • I love your minecraft video’s bro 😂

    • Thx BBlocks

  • WOW

  • Wow Very good 😦🤯😧🤩

  • Cool dude

  • If your on 1.17 glow squid will naturally spawn in your pool

  • Basic

  • ,bj

  • I want a vid that with modern furniture

  • But the water park is cool and amazing 👌👍❤️

  • His hands might be tired

  • Nice one i love it

  • 😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟

  • Is your name Bhewak

  • Ну ты крутой👍

  • Oh my god its amazing!

  • You pro

  • Legal

  • Amazing cool

  • .

  • It's so hard to Build it But it's still really cool

  • I can do that on flat mode yey!

  • Im a pro you're a noob!

  • he is a good buildir

  • I love your channel

  • Yes finally I found your video now I can make water park for my dog's,fox's, parrot's,cat's,I had so many pet's cuz I love pet's even they're so many,they gonna enjoy the swimming pool I'm gonna make thanks for this video I can make more pools or else just watching you 😉 ;). Love your water park,keep going you be so famous!!

  • Those are some amazing ideas,but there are some italian youtubers (Tpoc plays) who stole all of the ideas without crediting you

  • thats awesome!!!!!

  • U pro

  • Caranya gimana mas biar airnya bisa begitu

  • What's name game

  • Great thing that i saw now

  • Any mine craft beta players here " x "

  • BRO LOVE YOU YOU ARE INCREDIBLE

  • You're so smart about how to make a pool!!! Where did you see that?! Why you're so smart!

  • XD

  • im Gana sleep now

  • :D

  • Wow Nice pool

  • Cool

  • WOW:)😍🏄🇰🇭🏆

  • you are indian or amarican

  • I love this

  • wow

  • WOW

  • *where are the toilets?*

  • Starting background music name plzzz🙏 lobb ya

  • is good you can get 10m sub

  • Meanwhile this vid since 2 month I saw it is 29M straight 👍

  • A gir riting thise ) HOLLY LOLA HOW DOSE HE MAKE ALL OF THOSE ADÍES 🤭🤭🤭😸😸🤗🤗😀😀😀👍🤘 I wish to make my own one day 😺 I gave it a thumbs up for you :)

  • Wat cool i love you

  • I am Indonesian🇲🇨

  • Pls do a mansion and then i,ll subcribe

  • BBLOCKS the TPOC plays have copied the video,report them

  • فن والله

  • Im french you video is verry good 0/10 And englich

  • GOOOOOOOOD

  • Wonderful

  • شنو اسم اللعبة 🥺🥺🥺🥺🥺🤔😞😞😞😞😟😭😭😭

  • Not AGE 8+

  • And not pro:( am noob and not tzy

  • Im not so happy and crafting and building wants to clear up storage and not good:(

  • i build this

  • How many blocks wide and stuff is he pool?

  • WowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

  • BBlocks you're a master in minecraft😎

  • Excelent👏👏👏👏

  • God bless you all

  • This is very

  • Good building

  • He is back

  • Your so cool so is what you build!

  • Love it :)