ROSÉ - 'Gone' M/V

เผยแพร่เมื่อ 4 เม.ย. 2021
#ROSÉ #로제 #BLACKPINK #블랙핑크 #FirstSingleAlbum #Gone #MV #April5th_0amKST #April4th_11amEST #OutNow #YG

ความคิดเห็น

  • I'm so sad that they didn't give enough value to this song, she deserved more

  • Reyyan seni bogmaya karar verdim ne dersin arkadaşım bile Efsaya rndm hastalığı bulaşmış dedi awk NEJZHEHS

  • All My Love Is Gone!!!

  • Hiiii

    • Hello Angel. 💞

    • Hoşgeldinnn💖

  • Onerebilceginiz Kore dizisi

    • School 2015

  • Olm ben kimseye seni seviyorum demem benden öyle şeyler beklemeyin KWKIWNXUJE

    • @Blink çıkarmaya usniyo blki bırak kzı zmsisksu

    • O yediğin hesabı çıkar hemennn

    • Ben özellikle demem skeujddgsubd

  • Aga sıkılıyorum yaw

  • twice paved the way

  • de que paises son?

  • Where Are You Jendukie??

    • I'm here selenaa

  • Feriha öylesine biri hesabına ne yaptın?

    • @E birde bayıl istiyorsan Feriha çıkar napim napim

    • @A💞A evet gülüm

    • @Blink ama ben onu yedim geri mi cikaram

    • @E birde bayıl istiyorsan Feriha ne sen omusun japonlu 🙃

    • @E birde bayıl istiyorsan Feriha ben o hesabı istiyor😳😒

  • Dear Blinks, Goodbye. I'm tired of supporting these girls, hate it. I want to experience what it's like to support successful and talented artists that can compete and win Daesang. So that's why I've decided to take my support to better artists, like Twice. -Honest former Blink

  • Beni seven yok mu???

    • Anlık mod : yihuuuuuuğ beni. Seven insanlarda var mış Tşk

    • Var 😁💖

    • Varr

  • Turkish blinkler hadi ben gittim siz devam edin lgs sagolsun buaralar size emanet bb

  • Feriha Efsa Egom Size aşığım bacimtirrrrekler

    • @Strawblack tmm

    • @Blink iki tane olmuyor mu ztn ok ikimiz

    • @Strawblack kbl ediyorm

    • @Strawblack ben olcammm

    • Seni egonla evlendirlim Nikah sahidinde ben olim ltfn

  • Pp değişiyim mi?

    • Tmm

    • Değiş ama bu pp de güzel

    • Sen blirsin

  • It feels like everything is empty

  • Kalk ve ışığı yak

    • Ha gayret yavasca kalk derin nefes al ve aç ejbwkwnwkjwk

    • Sakin yapma bu usngeclge ihannettir skuwskk

    • Hadi Feriha

    • Sana inanıyorum ha gayret

    • Yapabilirsin

  • Yaparsın Feriha

  • Işığı yakmak çok zor

    • Valla benimki acik kolay gelsin sana ejhwkwnwk

    • İyi ki bnimki yank

  • Yegane güneş hira yağmur ayten betül ayşenur elif feriha eda

    • @Yağmur aslı 2 bende seviyorum😙❤

    • Yaaa bende seni çok seviyorum 🥺♥️

    • @E birde bayıl istiyorsan Feriha yazdım senin ismini bilmiyordum ❤❤

    • @Strawblack yaa

    • @Strawblack ben zuzayliyim ingiliz

  • Honestly, SOTY

  • Evde,evlerde terliksiz gezemiyorum

    • @Strawblack anneme de cok lazim olur

    • @Yağmur aslı 2 kesinlikle sjshkwn

    • Tabi atmak için lazm olyor banada

    • Asla terlikle gezemiyorum ddkskdkks

  • Demek Ayten?

    • @Blink önemi değil canımın içi

    • @A💞A Aşk sory tanıyamadım😅❤️

    • evet aşkım ❤❤❤

    • Tmm

  • nerde yazıyosunuz ben oturma odamda

    • Mutfakta

    • Masa basinda yaziyim ders calisiyom da simdi sarki bitince gitcem

    • Odamda koltukta 😂😂

    • Misafir odasında yım

    • Yatakta msjeskekd

  • Strawblack lakabını üşengeç olsun

  • ben yastıkla yatamıyorum

  • Bir kere daha dinlim oyle gitcem simdi

  • A❤A

    • love A

  • Yastksz yatiom rhtsz ama yastığı almaya useniom

    • @Strawblack olm kdkdkdksj

    • @Yağmur aslı 2 dogru karşim jshskwj

    • @Yağmur aslı 2 yk o ondn degil harflerle alıp veremedigim var aslında azck usengecliktem

    • @Suna Kaçmazer doğru degil mi ya herşeye üşeniyor baksana üşengeçlikten düzgün yazı yazmıyor aw

    • @Yağmur aslı 2 ben Real usengecim kardeş💅

  • Konu açın veya soru sorun canım sıkıldı

  • Hadi ben paragraf cozuyorum siz devam edin :D

    • @E birde bayıl istiyorsan Feriha estağfurullah kral

    • @Yağmur aslı 2 inşallah cok tskk sobra gelirimm

    • Umarım emeklerinin karşılığını alırsın başarılar

    • Eyw kly gelsn usta

  • Lan arda hala uyuyor mu kdkdkdnsjsss

  • Olm lakap bulamıyorum

  • pp ismimden de bula bilirdiniz

    • @Suna Kaçmazer ney

    • @Yağmur aslı 2 😘😘😘❤

    • Abdulkadir falan olmasin sakin JSBAKAJKA

    • @Yağmur aslı 2 kabakabamnalabs

    • Valla bilmiom içimden Ayten demek geldi ddkdkkdkd

  • Olm LGS'ye çalisiyodum ne ara buraya geldim sjhwkwjwk

    • @Suna Kaçmazer iyi bakem sen çalışmama devam et boş vakitlerini degerlendir

    • @Yağmur aslı 2 kahakwnwknwl

    • Kız koş ders çalış kdkdkdkkd

    • @Eda Nur guzel gidiyor suan paragraf cozuyorum oylr

    • @Strawblack şansina varya sürünüyoruz

  • Hm

  • Ayşeye de lakap bulam

  • Ayten ben bildim seni

    • @A💞A evet aşkooo

    • evet baby

    • ROSÉNIN mochisi sen miydin aşk

  • Nasılsınız??

    • @A💞A iyi diyek iyi olsun bu kapanmada

    • İyi gibi sen nasılsın

    • iyi sen

    • Valla yuvarlanıp gidiyoruz ayni

  • Türkler kim bakim ama baktigima gore burdasiniz :D

    • @E birde bayıl istiyorsan Feriha evt ben de İngiliz

    • Yo ben Japonum

    • evt

  • bende denemek istedim ben ayten ismimi

  • My opinion love is fake.

  • We love you Aze-Blink

  • tmm ben AYTEN ❤

  • We love you Rosé Aze-Blink❤❤❤❤

  • Reyyan ingilizcen iyi senin sana Ingilizim mi desem

  • Millón

  • Hmm

  • Rose

  • Rose

  • *ROSÉ :)*

  • beni kim seviyor en çok bakalım

  • Reyyan sana da lakap bulam mi

  • *Rosé muhteşem bir sesin var* TURKİSH BLİNK

  • i love her

  • Turkish Blink.

  • Ben geldim

    • Hoşbuldummmm

    • @Suna Kaçmazer evet

    • En son hylt teydin KSJKABWKWN

    • Hoşgeldin ☺️

    • Hg

  • bir kızim

    • Ayşe?

    • ?

    • @Blink hyr:(

    • Hira

    • Elif?

  • Slm

    • Hoşbuldummmm

    • Slm

    • hg

  • Arda sen misin?

    • no

  • HAYDİ 100 MİLYON YAPALIM TURKİSH BLİNK

    • EVET

  • bakalım beni kim bulucak

    • @rose'nin mochisi evet ben ayteb

    • Azra

    • Sena

    • Ayten ?

    • Himm Ece ?

  • So cute rose I love you mach😭😭😭😭😭💞

  • Ben kimim

    • Ebem KWNQKJQKWH Şaka şaka

    • Azra

    • @rose'nin mochisi bende bilsem sormam😂

    • Arda?

    • A kalp A acaba Arda misin

  • 10 Million 🔓 50 Million 🔓 100 Million 🔒 200 Million 🔒 300 Million 🔒 400 Million 🔒 500 Million 🔒 600 Million 🔒 700 Million 🔒 800 Million 🔒 900 Million 🔒

  • şimdi beni bulun 💞

    • Ayşe?

    • Hira

    • no!!

    • @E birde bayıl istiyorsan Feriha no

    • Güneş

  • Yağmur sana mochim mi desem

  • who are me?

    • Hmm tanıyor muyum

  • Lan feriha bana umarım isim bulmuşsundur

  • selam

    • Hoşgeldin selam🥰

    • hb

    • Slm

    • Slm hg

    • Selam hosgldn

  • Feriha,kendime mal denmesi çko hoşuma gidiyor😌İnsan öyle olunca tabii

  • Geri geldim spor yaptım totomdan bile ter akiyor 10 dk mola verdim birazdan yine yapacam

    • Hg bebeğim

    • Ya ben kendm yapamiyorum spor yani yapıyorm da skcı olyr

    • Hg

  • Ben yemek yemeye gidiyorum bys

  • Karnim ağrıyor ölüyorum galiba

    • Ölme lna

    • Bnmde

    • Birde bayıl istiyorsan Feriha

  • İsmimi değiştirip *mal* yapcam

    • @E birde bayıl istiyorsan Feriha ndiandisjsi

    • @Blink tamam iyi sevindim KWOXIRJDUEJ Reyyan dovcem seni sürekli rndm atıyorum

    • @E birde bayıl istiyorsan Feriha hayr yağ alakası yok.İşte sakarlığımdan diyorum

    • Yag benim yüzümdense özür dilerim

    • Kotu

  • BABYYYY

  • I LUV THIS

  • Ben blink olmak istiyorum ne yapmalıyım, üyeler hakkında detaylı bilgim yok bir sorun yaratır mı? Blink olmanın şartları nelerdir ?

    • @coolisa 4 Teşekkür ederim

    • @NUR rc ederm ne dmk hcm

    • @E birde bayıl istiyorsan Feriha Sağol bacım

    • Blackpink'i sevmen yeterli

    • Şartları yok bacım bilgisiz olman sorun değil kendine bias sec zamanla ogreniceksin ztn

  • Yrn oruç tutacagm

    • @E birde bayıl istiyorsan Feriha eheh

    • @Strawblack her an rndm atıyorum senin yüzünden awk MWKXHDHD

    • @E birde bayıl istiyorsan Feriha borçluyum mdksmesmid Cnm rndm atmk istdi

    • Why

  • I know guys she cute

  • ben GIDIYORUM

    • Gitmeeee

    • Nedennn????🥺

    • მე მივდივარ ben gidiyorum

    • Bb

    • Ndn?

  • მალე დამელაპარაკე

    • @Blink netyA🇹🇷🇬🇪🇦🇿 neden gidyon yaw?

    • tmm bay ben gidiyo m

    • @Strawblack 😂

    • @Strawblack Yazcam akıllı kız😎

    • Yazmaa artik çevirmeye useniom

  • مو حلو😊😚😭😑😠😑🤗😑😫😚🥳😢😭🤔🤗😚🥳😘😴😱😓😱🤬😭😑😊😘😭😚🥳🤗😚🤣😑🤔😑😴😑🥳😤😭😚🤤😱🤔😙😑🤩😘🤯😘😫🤭😑😗😑🤗😊😘😫😓😦😑😗😑🥳😊😘🤭

    • Hi

    • 😘tşk canım yorum için ve şimdi gide bilirsin cnm bay😂

  • See you later. 💞

  • Ln gttinz mi

  • Ben geldim

    • @E birde bayıl istiyorsan Feriha hb

    • @Blink hb

    • Hg

    • Hg

    • @Blink netyA🇹🇷🇬🇪🇦🇿 hb

  • ben ağlamak hiç kimse olmamak

  • Elif seni çok özledim. Nasılsınnn?

    • Ben mi?

  • Geldim

  • kim var|3€>

  • yegane burdamısın aşk

    • Evet

  • Ben olmadığımda kimse beni sormuyor. Unutuyorsunuz galiba. üzüldüm.💔

  • Ben yemeğe gider bysss

    • Afiyet olsun aşkeem💋

    • Afiyet olsun bys

  • Yegane valla görmedim özür dilerim :(

    • @Ayşenur Tmm bebem.Bir şey olmaz.Napalım artıkkk 😙

    • @B Y Özür dilerim :((

    • Yağ kiz çko üzüldüm ama :o

  • Ah bide bunun ppsi var

  • Gone bitti gidiyorum Feriha hsbi açmaya

    • @Ayşenur temam

    • Çabuk ol

  • Tmm bir daha gelmeyeceğim

    • @jen_soo evet knk

    • @B Y Yiaaa özür dilerim aşkım

    • Sen Yegane misin lo

    • @Ayşenur kalbim kıyıldı

    • @jen_soo evet malım

  • Şu Gone bitsin Feriha hsbi açmaya gidicem Ayşe kıymetimi bil usenirdim

    • @Ayşenur bende

    • Huhuuu thanks baby sevirik seni...